top of page

משחררת אותך

6.7.19 - 18.8.19 Written By © Debi Siboni

בחרת בי כשהיה בלתי אפשרי לבחור בי. כנגד כל הסיכויים, כשהייתי נטולת שיער, נטולת זוהר, ונטולת כוחות להתהדר, להתאפר, להסתתר,

כשהתנוסס על מצחי סימן שאלה אדום, ובלבי ריקדו להם בפראות חוסר ודאות ופחד, כשנאבקתי למצוא בתוכי את המשעולים שיובילו אותי בחזרה לנשיות שבי כדי שאוכל שוב להרגיש ראויה וכשרה לאהבה ולתשוקה.

נשארת כשלא היה פשוט, כשהיה מפחיד ולא נוח. לא ברור. לא בטוח.

הענקת לי את מה שלא חלמתי לקבל. בתקופה הכי מאתגרת בחיי.

וכל יום חשבתי לי, שהיום זה היום. היום שבו לא תוכל עוד לשאת. לא תוכל עוד להכיל. ולהפתעתי נשארת עוד. יום אחר יום.

אך התחושה אינה מרפה שזה לא יימשך. שזה לא הוגן עבורך, ושזה יותר מדי, גם ללב מלא אהבה, נתינה ומסירות כמו שלך.

לכן אני משחררת אותך אהובי. ואסירת תודה על כל רגע שהענקת לי, על שלימדת אותי שוב להאמין באהבה, על שהערת את עורי הרדום, ואת ליבי המפוחד.

ואני מתפללת ליקום שאמשיך להתעורר ושעדיין תהיה בחיי כל פעם. שתמשיך לאהוב אותי בדרכך המדהימה, ושלעד תהיה חלק מעולמי, איש נפלא שלי.

אך אם זה גדול עליך, דע לך, שאני משחררת אותך, באהבה גדולה.

© דבי סיבוני

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page